lørdag 6. april 2013

Pomp de lux

Jeg må bare begynne et sted, og da begynner jeg med en kjær venn vi har spesielt lillesøster sitt klesskap fullt av... Pomp de lux vi er bare helt betatt!
Dagens modell er det imidlertid storesøster som står for i et sett som dessverre begynner å bli for lite, det er fra høstkolleksjonen 2011 med posebukse og tunika i herlige blåtoner. Siden det var så pass kaldt i dag ble det ulltrøye fra Joha under tunikaen. Se og nyt sier jeg bare:

Ok se bort fra alt rotet rundt fotomodellen min..... Og klarer enda ikke å ta kule bilder uten å vise fjeset.... Det var forøvrig siste gang hun her brukte dette settet, buksa er for kort og mammaen må bare innse at hun her er en 104 modell. Så nå er det lagt på lager til lillesøster!
Pomp de lux er vel kanskje ikke helt typiske lekeklær, i hvert fall ikke det vi vanligvis sender ungene med i barnehagen. Kanskje skyldes det vel så mye at jeg er litt redd for de klærne og vil at de skal holde seg fine lenge (og det gjør de helst når jeg selv passer på og ikke tantene i barnehagen ;-))? Uansett det er klær av super kvalitet som vi ikke er i nærheten av å klare å slite ut..

Så oppfølgingsinnlegg med andre PdL klær kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar